Renault Midlliner 210 Camiva, r.1998, lesný špeciál, 4×4 , 3000L vody
- Informácie o vozidle
- Technické špecifikácie
- Všeobecné informácie
- Poloha vozidla
Cena vozidla, na požiadanie.
Na vyžiadanie odovzdáme doklady potrebné pre jeho zaradenie do IZS /ČR/ !
dátum 1.prihlásenia : 16.09.1998
náhon:4×4, manuálna prevodovka/ stály pohon 30:70Prevodovka manuálna/ ,6 stupňov vpred, 1 vzad, uzávierka diferenciálu !
počet najazdených km: 49.000
rozmery vozidla: výška s ochranným rámom: 3m, po odstránení rámu možnosť celkového zníženia výšky vozidla! , dĺžka vozidla: 6,1 m, šírka:2,4m
celková hmotnosť: 14 000 Kg
užitočná hmotnosť: 6 570 Kg
typ pneu: vpredu: 365/85 R20, stav pneu: 50%
typ pneu vzadu: 14,75/80 R80, stav pneu : 50%
počet dverí: 4
počet miest: 4, z toho vpredu 2, vzadu: 2
hasičská nadstavba: Camiva
čerpadlo: Camiva, 2x navijak rýchleho záahu
počet motohodin čerpadla: 465
objem nádrže na vodu: 3000L
Cena vozidla, na požiadanie.
KABÍNA
Kabína je štvordverová, v prednej časti sú 2 sedadlá av zadnej časti 2 sedadlá. Na streche kabíny je upevnené výstražné svetelné a zvukové zariadenie.
NADSTAVBA
Je riešený ako jeden celok s pevnými zabudovanými nádržami na vodu. S rámom podvozku je pružnými členmi. Po oboch sú priestory pre uloženie častí, zakryté dvojkrídlovými dverami.
Zadný priestor zakrytý nie je. Je tu umiestnené ovládanie čerpacieho zariadenia a zariadenia pre rýchly zásah, vysokotlakovú prúdnicu s prietokovým navijakom hadice. V priestore čerpadla je umiestnený riadiaci panel osadenými ovládacími prvkami a kontrolnými ukazovateľmi.
NÁDRŽ
Nádrž na vodu s objemom 3200 L je súčasťou nadstavby, je z nerezovej ocele s vlnolamom, hladinomerom, naplneným otvorom, prepadom a vypúšťacím otvorom. Vnútro nádrže je prístupné cez naskrutkované veko.
ČERPACIE ZARIADENIE
Čerpacia sústava je umiestnená v zadnom priestore nadstavby a je zložená z čerpadla, potrubia, armatúr a prietokového navijáku hadice rýchleho zásahu. Čerpadlo Camiva je vysokotlaké, trojstupňové, odstredivé, z bronzu, s výkonom 1400 L pri 8 bar pre nízkotlak, maximum nízkotlakové je 25 bar, je však obmedzený na 16 bar.
Vysokotlak má výkon 300 L pri 36 bar a jeho maximum je 48 bar. Veľkou výhodou tohto čerpadla je, že sa dá medzi prevádzkami čerpadla prepínať za bežnú prevádzku, tj. bez vypnutia čerpadla, stačí znížiť otáčok.
Výtlak čerpadla je rozvetvené na tri výtlaky B na vodu , ktoré sú ukončené guľovými kohútmi s prevodom otáčok 1: 3, dva navijaky. Potrubím je možné privádzať vodu od hydrantu, prívod na sací vstup čerpadla je hadicovou spojkou DIN A. Savice sú umiestnené naprieč vozidlom, za kabínou.
Čerpadlo je poháňané motorom automobilu cez pomocný náhon s prevodom 1: 1,93.
Celý hydraulický systém je tlakovo odvodniteľné zo vzduchového okruhu automobilu.
VÝVEVA
Na zaplnenie skrine čerpadla vodou slúžia vodokružná výveva, ovládaná automaticky, zavodňovacie zariadenie so stálou hydratáciou, v zimnom období nemrznúcou zmesou.
Na prednej časti vozidla je elektrický, vyslobodzovací navijak, s oslobodzujúcou dĺžkou 50 metrov a ťažnou silou 5,5t.